Skip to content

ISÄ

13.11.2011
tags:

Minä olen ollut aina isän tyttö. Isä otti minut mukaan kalaan, metsästämään, töihin, työtapaamisiin, pankkiin, asiakastilaisuuksiin – joka paikkaan. Mukaan on mahtunut myös ei niin kivojakin asioita, mutta mitäpä niistä, mielestäni pääasia on se, että minulla on isä jota rakastaa ja joka rakastaa minua –  jokaisen isän tyttären toive ja minulle se on toteutunut.

Isä on viisas. Vasta aikuisiällä olen sen tajunnut. Kummallista, olen kuunnellut isääni mielestäni aina tarkkaavaisesti ja kunioituksella, mutta vasta viime vuosina olen ymmärätnyt millainen elämänkokemus ja viisaus tästä miehestä huokuu – ja mitä hän on saanut aikaan elämässään! Olen kovin ylpeä, että hän on isäni. Toivottavasti olen perinyt häneltä paljon, kuulema olen. Isäni ei ole enää nuori, siksi kaikki aika hänen kanssaan on kultaakin kalliimpaa. Tallennan kaikki hänen viisautensa ja opetuksensa mieleni lokeroihin – otan opikseni aina, enkä unohda ikinä.

Siis rakastakaa ja kunnioittakaa isiänne.

 

Hyvää Isänpäivää rakkaalle Isälleni toivottaa,

Kingin Poika Kuutti🙂

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

